"https://www.youtube.com/embed/r2S1I_ien6A"

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen

Jag skall försöka beskriva mina osannolika men ändock ganska så sanna påståenden så bra jag kan, så det kommer säkert att bli mycket exeptionellt och kontroversiellt

Translate

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen

Naturbilder

Naturbilder
Moder natur, Klicka på bilden för mera bilder

måndag 9 juli 2012

Bilder och vänner försvinner i Facebook

Detta handlar om Facebook
Den 9 Juli 2012

Facebook är envåldshärskare
Facebook tar bort hela album med bilder
Facebook tar bort alla vänner
Facebook delar upp vänner och
blandar friskt med andra människor
man inte känner eller har en aning om.
Facebook tog bort alla mina kamrater
som jag arbetat samman med.
Ibland tar det upp till 5 timmar att lägga
en kommentar med en bild På facebook
Det verkar som om det är Facebook
som bestämmer vilka vänner Jag skall ha

Familjemedlemmar blir vänner, och flera hundra
vänner försvinner, och Facebook föreslår
en massa folk som jag inte har en aning om.
det verkar som om det är Facebook som vill
bestämma vilka vänner jag skall ha och så
tar man bort mina verkliga vänner i hundratal

Alla anteckningar är också borta

Det är dags att ansluta sig till ett annat ställe
Jag finner inte att Facebook är något bra längre.

Men nu är alla bilderna Tillfälligt
tillbaka igen


Och Jag är glad igen

MEN IDAG DEN 11 JUNI 2012

ÄR ALLA BILDER OCH VÄNNER BORTA IGEN.
Och jag är riktigt förbannad

Bilden ovan på Facebook finns inte mera

Nu får vi se om Facebook lägger tillbaka MINA
BILDER
IGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar