"https://www.youtube.com/embed/r2S1I_ien6A"

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen

Jag skall försöka beskriva mina osannolika men ändock ganska så sanna påståenden så bra jag kan, så det kommer säkert att bli mycket exeptionellt och kontroversiellt

Translate

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen

Naturbilder

Naturbilder
Moder natur, Klicka på bilden för mera bilder

torsdag 11 juli 2013

Långtradare


Långtradare

 



Klicka om du vill se Bilder


Klicka för att läsa historier om långtradarlivet

Länkar också till andra Trucks-sidor

Nu är jag gammal och GRÅ
och knappt på benen STÅ
Håret är VITT
och det är fan så KITT
Högerfoten är NÖTT
Den känner sig ganska TRÖTT
Nu jag endast rattar en liten PANDA
Det är som att köra GOKART
Och när vi i Italien LANDA
Så har det gått med otrolig FART
Tiden har gått, men minnet är KVAR
Ja sannerligen, det har gått många DAR
Och fina Barn och Barnbarn har VI
(och nu barnbarns barn)
Ja de är våra, för Jag har ALIBI
Ryggen är krokig, böjd och KRÖKT
Men Jag lever ännu, för att jag aldrig RÖKT
Man har släpat och jobbat hårt med hela KROPPEN
Av kaffet man DRACK
Syns en svart rand längst ned i KOPPEN
Men Jag vill VÄNTA
Men att ta på mig den vita FRACK
För mina historier behöver mera RÄNTA
Men jag säger i alla fall TACK
Thore

Tro nu inte på någon typ av gud, för det finns inte
Se och läs detta i stället
Thore




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar