"https://www.youtube.com/embed/r2S1I_ien6A"

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen

Jag skall försöka beskriva mina osannolika men ändock ganska så sanna påståenden så bra jag kan, så det kommer säkert att bli mycket exeptionellt och kontroversiellt

Translate

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen

Naturbilder

Naturbilder
Moder natur, Klicka på bilden för mera bilder

söndag 28 mars 2010

Varning för att handla på Pixmania

Jag vill varna alla för att handla på företaget Pixmania.
 Jag beställde och betalade för en extern Hårddisk av Pixmania. Hård-disken var på 1,5 tb.
När jag senare efter några dagar skulle kolla var Hårddisken nu var någonstans. Då såg jag att Pixmania hade sänt hårddisken till en gammal adress vi hade för TRE år sedan långt härifrån.
Jag ringde upp Pixmania och fick tala med en man som sade att varan måste sändas tillbaka till Frankrike.
Jag svarade att jag kan inte köra flera mil för att lösa ut denna HD.
Nej den skulle gå tillbaka fick jag till svar. Och Jag skulle få pengar tillbaka.
Jag vill inte handla med ett företag som gör på detta vis mera.
Nu är det snart en månad sedan jag hade kontakt med firma Pixmania och några pengar har inte kommit mig tillhanda ännu idag den 28 mars 2010
Jag börjar bli helt säker på att företaget Pixmania skall lura mig på 1000 kronor som denna produkt kostade.
Jag fick köpa en lika dan Hårddisk av ett annat företag NetONnet och det var visserligen någon hundralapp dyrare men jag fick varan till min rätta adress.
Går man ut på Nätet till Hitta eller Eniro och söker på mitt namn så kommer min rätta adress upp där ofelbart.
Kolla här


Varning varning varning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar